Social Sciences
Ciencias Sociales

Haz clic en el botón editar para cambiar este texto. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Haz clic en el botón editar para cambiar este texto. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
  • Branding and Advertising Creativity
  • Media and Trends
  • Ética Publicitaria

To analyze dimensions and structures in which brands and organizations address creativity in marketing communication.


PROFESSOR'S PROFILE

This course provides conceptual and practical bases of media context and dynamics (ATL, BTL, TTL), their role and impact on brand building strategies according to the market requirements, new developments and challenges.


PROFESSOR'S PROFILE

Interpretar la importancia de la ética para el ejercicio de una publicidad personal, profesional y socialmente responsable.


PROFESSOR'S PROFILE

What is your area of interest?

Collaboration
Virtual Mobility
English-taught Courses
Summer Courses
Spanish UCM Global
MOOCs

Universidad Católica de Manizales – Carrera 23 No. 60 – 63. Manizales, Caldas, Colombia – PBX (57)(6) 8933050 FAX (57)(6) 8782937 – Email. globaluniversity@ucm.edu.co
Personería Jurídica: Decreto 271 del 19 de junio de 1962 de la Arquidiócesis de Manizales – Resolución Ministerio de Educación Nacional: 3275 del 25 de junio de 1993. Ver regulación
La Universidad Católica de Manizales es una Institución de Educación Superior sujeta a inspección y vigilancia por parte del Ministerio de Educación Nacional.
Conozca el Manual de Tratamiento de Datos Personales